Aftellen

5 augustus 2022 - Almelo, Nederland

Het aftellen is begonnen.

Op Zondag 7 augustus vertrekken wij naar San Francisco voor een fietstocht van 6 weken door Californie.

The-Dutchies 2The-Dutchies 1

Het is bijna zover. woensdag 3 augustus hebben we onze drie Koga Signature Worldtraveller fietsen in speciale fietsdozen ingepakt.
We hebben een grote bus gehuurd om ze te vervoeren naar Schiphol. Morgen vertrekken we naar het NH hotel in Hoofddorp. Zondag gaan we al vroeg met alle bagage naar Schiphol. Onze vlucht gaat met Air Canada via Toronto naar onze eindbestemming San Francisco.
Daar begin onze fietstocht door Californië.

1. Renée:
    27 juli 2022
    Jaaaaa nog een dikke week
  2. Beukenoot:
    It giet on
  3. Ruud:
    27 juli 2022
    The Dutchies zijn er klaar voor. Dat kun je wel zien. Super veel plezier! Go-dutchies!!!
    Groetjes Ruud💪💪💪
  4. R Schakelaar:
    27 juli 2022
    Het aftellen is begonnen!
  5. Joep Windhorst:
    27 juli 2022
    Ben heel veel succes en voorspoed.
  6. R Schakelaar:
    27 juli 2022
    Op naar een mooi avontuur!
  7. Marieke:
    27 juli 2022
    Geweldig! Ziet er goed uit! Wat een mooi avontuur! Eerst nog wel ff langs Meerwijck😉
  8. Frits v aanhold:
    Super! Veel plezier in USA! Grtzs Fritz
  9. Marijke:
    27 juli 2022
    Heel veel plezier gewenst, dit gaat een geweldige tocht worden en ik ga dat met heel veel plezier volgen.
  10. Diny Boumans:
    28 juli 2022
    Wat ontzettend leuk voor jullie. Hier heb je lang naar uitgekeken. We gaan jullie volgen en wensen jullie heel veel plezier en mooi weer.
  11. Reinier ketting:
    28 juli 2022
    Goede reis toegewenst😎het is te hopen dat de fietsen en jullie uitrusting niet achterblijven op het vliegveld. Je hoort zulke vervelende ervaringen momenteel.👍👍
  12. Beukenoot:
    29 juli 2022
    Typefout: het moet zijn: it giet oan
  13. Bert:
    29 juli 2022
    Alles is voorbereid!
  14. Bert:
    5 augustus 2022
    Vanmiddag de gehuurde bus ophalen, morgen naar het NH-Hotel in Hoofddorp en zondag naar Schiphol. Hopelijk gaat alles op tijd mee en levert de overstap in Toronto geen problemen op.
  15. Pel:
    5 augustus 2022
    Goede reis en veel plezier Anette, Renée en Ben.
  16. Petra:
    5 augustus 2022
    Oh wat spannend weer en wat fijn dat jullie te volgen zijn! Een hele goede reis, vakantie, fietstocht en ervaring. We kijken uit naar jullie verhalen. Veel plezier! ❤️
  17. Wilma De Jong-Bosch:
    5 augustus 2022
    Met zulke mooie shirts en goede fietsen zal het zeker een fantastische ervaring worden!
    Heel veel plezier met elkaar , ik kijk uit naar de verhalen en foto's!
  18. Heidy:
    7 augustus 2022
    Zet hem op naar een prachtig avontuur. Hennig an 💪🚴‍♀️🚵‍♂️
  19. Erik Wijnholds:
    7 augustus 2022
    Heel veel plezier bikers!! Geniet van de States 🇱🇷🗽🚵🏿‍♀️💪😎
  20. Alyans Kayan:
    8 augustus 2022
    Heel veel plezier. Is het allemaal goedgekomen?